zobacz listę gratisów jakie mamy do rozdania logowanierejestracja

Kulturaonline.pl - kulturalny rozkład jazdy

Zgłoś wydarzenie kulturalne Panel logowania dla instytucji kulturalnych

Klub KulturaOnline.pl > Logowanie

Pierwszy raz w Klubie KulturaOnline.pl?

Aby korzystać z funkcji Klubu, trzeba się zarejestrować. Rejestracja jest darmowa.

Zarejestruj się »

 

Jestem już zarejestrowany

Email:
Hasło:

Zapomniałeś hasła?

 
 
Czym jest Klub KulturaOnline.pl

Klub KulturaOnline.pl ma służyć naszym czytelnikom do jeszcze pełniejszego korzystania z portalu. Dla Członków klubu przygotowaliśmy:

  • specjalny newsletter z najnowszymi informacjami ze świata kultury;
  • liczne konkursy z atrakcyjnymi, kulturalnymi nagrodami;
  • specjalny system Kulturalnych Punktów, którymi Członkowie nagradzani są każdą aktywność w portalu. Punkty te można potem wymienić na bilety wstępu, książki, płyty CD i DVD oraz inne gadżety z listy Kulturalnych Gratisów.

 

Zarejestruj się już dzisiaj i zdobądź za rejestrację pierwsze 20 Kulturalnych Punktów!


Regulamin przyznawania punktów

  1. Punkty przyznajemy za:
    • rejestrację w Klubie KulturaOnline.pl - 20 pkt.
    • komentarz umieszczony pod artykułem o długości od 50 do 159 znaków - 15 pkt.
    • komentarz umieszczony pod artykułem powyżej 160 znaków - 30 pkt.
    • komentarz umieszczony pod artykułem powyżej 250 znaków - 45 pkt.
      (dotyczy tylko komentarzy pod wydarzeniami)
  2. Naliczanie punktów następuje w momencie akceptacji komentarza przez Redakcję Portalu. Redakcja na akceptacje komentarza ma 2 dni robocze od momentu dodania komentarza.
  3. Punkty wymieniane są na nagrody - „kulturalne gratisy”.
  4. Ilość punktów, którą trzeba zdobyć aby otrzymać wybrany gadżet, określona jest bezpośrednio przy każdym „gratisie”.
  5. Klubowicz konkretny „gratis” zamówić może tylko raz.
  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 24 czerwca 2016 roku.
  7. Portal KulturaOnline.pl nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie wysłanej przesyłki oraz wydłużony czas jej doręczenia. 
Reklama